diumenge, 6 de novembre del 2016

AUTORETRAT

Sóc una noia a qui li agrada molt riure. El meu nom és Elsa, tinc 15 anys. Sóc d'estatura normal. Tinc uns cabells molt llargs i uns ulls grossos i marrons. Quan era petita jo era entremaliada i nerviosa, però ara sempre em diuen que sóc sensible, tranquil·la i riallera.

M'encanta estar amb la família i amics però el que no suporto són les persones mentideres.Tinc por a suspendre exàmens i que algú estimat em deixi. Sóc negada als dilluns al matí, em desperto despentinada i em costa moltíssim aixecar-me del llit.

La meva cançó preferida és "Fets a mida", la meva roba preferida és el pijama, no me'l trauria mai i el meu menjar preferit són els macarrons del meu tiet.

Penso que la meva millor qualitat és que em preocupo molt per la gent que estimo, el pitjor defecte és donar massa importància a coses que no en tenen. Això molts cops em provoca inseguretat i angoixa.

El dia de la setmana que més m'agrada és el dissabte perquè és el dia en el qual puc passar estones amb gent estimada i això em fa feliç.

El meu somni és poder arribar a ser jutgessa; per això una cosa que tinc molt clara és que hauré d'esforçar-me molt per aconseguir allò que vull.

Quan em miro al mirall, somric i penso que tot anirà bé.

1 comentari:

  1. Molt bé, Elsa. Veig que has publicat correctament el teu primer text al blog d'expressió escrita. Continua així!

    Fins dilluns,

    Agnes

    ResponElimina