dilluns, 21 de novembre del 2016

D'AQUÍ 10 ANYS


D’aquí a uns anys, concretament 10, m’agradaria ser tan o més feliç que ara, segurament amb els mateixos amics de sempre. Possiblement seguiré tenint molt bona relació amb la família i se que això m’ajudarà molt amb els estudis i a la vida.
Resultat d'imatges de advocatsSi Déu vol estudiaré la carrera de Dret, després d’haver passat batxillerat. És possible que em costi superar la carrera però com se que m’hi esforçaré estic segura que podré fer-ho i complir el desig d’arribar a ser jutgessa.

Espero haver canviat una mica, haver millorat les coses no tan bones que tinc ara. Tot i que segur que seguiré tenint defectes intentaré tenir-ne menys, a poc a poc anar-los millorant. Tant de bo el meu caràcter canviï una mica, m’ajudaria a no patir tant per les coses ni donar-hi importància a coses que no en tenen, alhora m’agradaria saber començar a explicar, dir les coses a la cara ja que això segur que em faria estar segura en mi mateixa.
Com he dit abans, seguiré vivint amb la meva família perquè els estudis no em permetran independitzar-me i marxar a viure amb la meva parella. Dedicaré el meu poc temps lliure a la meva parella i en acabar els estudis possiblement, marxi de casa, em casi i al cap dels anys, si Déu vol, tindré fills.
Posat que d’aquí a tres anys em tregui el carnet de cotxe, no seré tan dependent dels meus pares i d’aquí a deu anys que ja farà cinc anys de molts que estaré amb la meva parella, viatjarem junts sense pensar un destí, agafarem el cotxe, ens dirigirem en una direcció qualsevol i pararem quan vulguem. Segurament ens ho passarem molt bé.Resultat d'imatges de carnet de cotxe
M’agradaria seguir sent una persona responsable, empàtica, sensible i feliç, seguiré esforçant-me per aconseguir tot allò que vull.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada